salammmm!!!!
sk xlaki yg pndai men gtar?utmenye pompuan?huhu ak sk sgt2
sbb pe?bg ak laki ni pghbr klo pndai men gtar..huhu..yela tmbh2klo yg couple2nikn2!!tntula ske..cm ak gak..pmpuan ni kan sk ngajuk..so,ble ngajok die akn wt smtg yg kte xtau..n duga..byk agk dpt tau..slh 1nye,cm sdre ak die ni agk snstfla..1day girl ni ngajok sbb org ke3..n blak pn pjk..pnye pjk..pas2xbek2gak..then tau xpe blak die wt?..blak die sggp g umah die agk ak dlm pkoi2pgi cm2la g umah die bwk gtar nyanyi lg QIARA hanya padamu..huhu..ak tgk perhh,,mmg gntel lakn blak die..tgk skjp je..tp blk die bkn clg2org..yg nk ambk ksmptan..huhu.2la ak sk laki2cm2..t bl majok pn ada gak owg pjk..
pas2ari2kteowg la P.D kn ada la sorg mat ni men gtar..perhh lg2yg die bwk mmg best la..kt tp pntai lak2..huhu..mmg ak sk r laki cm..tgk la FAIZAL TAHIR wt bini die cmne..umah blambak gtar..huhu..bestnye!!ada je ms trluang lpk ngn bni nyanyi2 best nyee..sonok owhh..tp jgn la ambk ksmpatn men gtar sbb nk pkat girl..huhu..ak sk laki yg pndai men alat mzk..huhu..mm best klo dorg pndai bwk lagu keksh glp..by uggu..huhu.













0 comments:
Post a Comment