arini aku exam bahasa melayu ngan sains!!uhh pecah pale aku nk pikio..smlm punyela bace bagai nk ghak..b.melayu tu agak la gak buleh gak aku wt..ape2hal pon tu bahasa aku.tibai pon tibaila tp yang FRUST sgt ni sains stu pe pn xda dlm otk,after dpt ketas sains2..aku wt mane yg bleh je..xtau r lulus ke dak pepehal aku TAWAKAL jela ngan kputsan aku..
Thursday, May 14, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)












0 comments:
Post a Comment